Lilzz goes Africa - Reisverslagen van Lilian de R - WaarBenJij.nu Lilzz goes Africa - Reisverslagen van Lilian de R - WaarBenJij.nu

Lilzz goes Africa

Hier zijn al mijn avonturen te lezen tijdens mijn reis door Swaziland, Mozambique en Zuid-Afrika, van Kruger to Cape!

Recente Reisverslagen:

14 December 2016

Afscheid van Afrika en terugkomst thuis

25 November 2016

Nog even genieten: paragliden, robben eiland en e

18 November 2016

Laatste weekjes Afrika

09 November 2016

Eerste week vrijwilligerswerk in Kaapstad

03 November 2016

Eind van de Garden route en mijn eerste dagen Kaap
Lilian

Hier zijn al mijn avonturen te lezen tijdens mijn reis door Swaziland, Mozambique en Zuid-Afrika, van Kruger to Cape!

Actief sinds 29 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20567

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 29 November 2016

Lilzz goes Africa

Landen bezocht: